2013. március 29., péntek

Gondolatébresztő folyt.köv.

Épp tegnap dühöngtem a trendekről és a többiről az előző bejegyzésben, erre ma találok egy édes kis cikket egy gyerkőcről aki levelezni szeretne!
http://www.nlcafe.hu/eletmod/20130328/levelezes-keziras/

Kicsit nosztalgiáztam is, eszembe jutottak kisiskolás éveim, amikor a barátnőimmel napi szinten leveleztünk, voltak külföldi levelezőtársaim is. Emlékszem még azokra az időkre amikor nagy boldogság volt meglátni a postást az utca elején, bízni, hogy jön a levél a Fiútól!

Én mostanában csak a közüzemű társaságokkal levelezek! Bár egy jó éve, mikor Vendel úgy 2 éves múlhatott írtunk egy levelet a nagymamiéknak, akik távolabb élnek tőlünk. Vendel rajzolt, én meg leírtam az üzenetet. Nagy öröm volt neki, aztán elvittük a postára, ő ragasztott rá bélyeget. Vártuk a választ, de telefonon jött.

Nem gondolom azt, hogy ez a  mindennapjaink részét fogja képezni, de néha jó kiszakadni a technika nyújtotta lehetőségek közül, és visszamenni kicsit az időbe. Azért én is örülnék neki, ha kisiskolásként a gyerekemnek ilyen vágyai lennének! Azt hiszem a szülei tudhattak valamit! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése